Cart

Общи условия на сайта

Общи търговски условия на фирма „КЛОГ“ ЕООД за ползване на уебсайта, с вграден онлайн електронен магазин, намиращ се на основен домейн klog.bg и извършването на покупки от него

т1. Въведение

С изпращане на Вашата поръчка Вие декларирате, че сте запознат и приемате описаните по-долу Общи условия на уебсайта klog.bg

 

Данни за ТЪРГОВЕЦА съгласно ЗЗП и Закона за електронната търговия:

„КЛОГ“ ЕООД,
ЕИК: 204791553
гр. София 1421, бул. “Свети Наум“ № 25,

Номер на банкова сметка:
Обединена Българска Банка АД
IBAN: BG64 UBBS 8002 1063 1406 40
BIC: UBBSBGSF

Електронен адрес и контакти на ТЪРГОВЕЦА:
Телефон: +359 897 99 23 03
И-мейл: contact@klog.bg
Уебсайт: klog.bg

 

Настоящият електронен документ съдържа ОБЩИ ТЪРГОВСКИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ, които се отнасят за всички сделки, сключани от разстояние, и уреждат условията за покупко-продажба през уебсайта, с вграден електронен магазин – Klog.bg.

Собственик на уебсайта, с вграден електронен магазин, Klog.bg е фирма „КЛОГ” ЕООД (наричана по-долу накратко „ТЪРГОВЕЦ”), вписана в Търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК: 204791553.

Тези условия представляват договор от разстояние за покупко-продажба между „КЛОГ“ ЕООД и всяко физическо лице, посетител на сайта, извършило заявка за покупка на стоки чрез вградения електронен магазин в него.

За да може да поддържа качествени услуги, които отговарят на желанията на своите клиенти, „КЛОГ” ЕООД създава долуизброените Общи условия, за да защитава от злоупотреби, както себе си, така и своите клиенти.

т2. Общи положения

С извършването на поръчка на СТОКИ от електронния магазин на сайта Klog.bg, всеки КЛИЕНТ на сайта се съгласява с настоящите ОБЩИ ТЪРГОВСКИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ и е длъжен да ги спазва.

КЛИЕНТ – е всяко лице на или над 18 г., посетител на електронния магазин Klog.bg, което е извършило поръчка чрез натискане на бутона „Поръчай“, наличен във виртуалната количка. Поръчката направена от клиента има сила на договор от разстояние между него и електронния магазин по силата на Закона за защита на потребителите.

СТОКИ – са продуктите (обувки, аксесоари) предлагани в електронния магазин.

ТЪРГОВЕЦ – е  „КЛОГ” ЕООД .

АРТИКУЛИ И ЦЕНИ – всички цени на СТОКИТЕ в електронния магазин са в български лева и с включен ДДС.
Посочените цени са за чифт или брой, и не включват разходите за доставка на СТОКИТЕ, освен изброените специфични случаи в т5. Изпълнение на поръчка и Доставка на стоки.
Основните характеристики на стоките са изписани подробно в страницата за представяне на всеки продукт.
Валидни са цените, публикувани в онлайн магазина, към момента на изпращане на заявката за поръчка към „КЛОГ“ ЕООД.

 

ТЪРГОВЕЦЪТ има право да променя цените или характеристиките на предлаганите СТОКИ в електронния магазин без предварително уведомяване. КЛИЕНТЪТ е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на изпращане на поръчката и потвърждаването й.

ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да анулира поръчките за продукти, показвани на сайта поради техническа грешка или поради технически грешки с явно погрешни цени.

ТЪРГОВЕЦЪТ не гарантира наличността на поръчаните СТОКИ. При липса на складова наличност от заявените СТОКИ, ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява КЛИЕНТА за изчерпването.

ТЪРГОВЕЦЪТ не гарантира, че достъпът до електронния магазин ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за непредоставяне на достъп до електронния магазин, както и за необработването или ненавременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в интернет мрежата, сървъра и др.

Всички СТОКИ, включително и тези в намаление/промоция се продават и доставят до изчерпване на количествата, дори това да е не изрично отбелязано в електронния магазин Klog.bg.

При плащане на СТОКИТЕ по банков път, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от КЛИЕНТА или неговата банка, по повод на самата транзакция. Разходите, свързани с подобни плащания са единствено за сметка на КЛИЕНТА.

 

ТЪРГОВЕЦЪТ се задължава да пази и да не предоставя посочените от потребителите лични данни на трети лица.

 

Настоящите Общи търговски условия могат да бъдат променяни едностранно от фирма „КЛОГ“ ЕООД чрез публикуване на актуализирана версия на настоящия документ на сайта. Преди завършването на всяка конкретна поръчка системата ще поиска Вашето изрично потвърждение, че сте запознат и приемате актуалната версия на настоящите Общи търговски условия.

т3. Заявки / Поръчки

ЗАЯВКИ ЗА ПОКУПКА НА СТОКИ ОТ ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН НА САЙТА Klog.bg

Преди завършването на всяка конкретна поръчка системата ще поиска Вашето изрично потвърждение, че сте запознат и приемате актуалната версия на настоящите Общи търговски условия.

Натискайки бутона „Поръчай“ клиентът, заявява, че се е запознал с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ, приема ги, съгласен е с тях и се задължава да ги спазва.
ТЪРГОВЕЦЪТ потвърждава приетата поръчка на КЛИЕНТА чрез и-мейл (e-mail) електронно съобщение на траен носител и/или телефонно обаждане.

При непълно, некоректно или грешно посочени данни от страна на КЛИЕНТА като адрес, телефонен номер и др.- поръчката се счита за невалидна и няма да бъде изпълнена.

Регистрация в сайта:

За поръчка на публикуваните в онлайн магазина артикули НЕ е необходимо да притежавате регистрация на профил в сайта Klog.bg. Регистрацията е доброволна и безплатна. Тя ще ви улесни за в бъдеще, ако поръчвате редовно от нашия онлайн магазин.

Регистрацията може да се извърши или по време на поръчката, или от главното меню, раздел „Моят профил“, горе вдясно от меню „ОЩЕ“, чрез попълване на посочените в регистрационната форма данни. Обозначените със звездичка (*) задължителни полета изискват данни, без които не е възможно да изпълним Вашите поръчки. При създаването на профил, Вие потвърждавате, че имате навършени 18 години.

т4. Плащане

КЛИЕНТЪТ заплаща поръчаните продукти в електронния магазин www.klog.bg, като използва един от следните начини на плащане:

  1. Чрез наложен платеж, при доставка – клиентите плащат при получаване на поръчката.
  2. По банков път на фирмена банкова сметка:
    IBAN: BG64 UBBS 8002 1063 1406 40
    BIC: UBBSBGSF
    Обединена Българска Банка АД

т5. Изпълнение на поръчка и Доставка на стоки

ТЪРГОВЕЦЪТ се задължава да доставя поръчаните и купени СТОКИ сам или чрез куриерска фирма СПИДИ на адрес, посочен от КЛИЕНТА, или в офис на куриерската фирма. СТОКИТЕ и съпътстващите ги документи се доставят подходящо опаковани.

 

СТОКИТЕ се предават на КЛИЕНТА или на трето лице, което приема и потвърждава получаването им от името на КЛИЕНТА като подписва придружаващите СТОКИТЕ документи. Когато КЛИЕНТЪТ не бъде намерен в срока за доставката на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на СТОКИТЕ в този срок, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължението си да достави заявените за закупуване СТОКИ. КЛИЕНТЪТ може да потвърди желанието си да получи СТОКИТЕ и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка.

 

ТЪРГОВЕЦЪТ извършва доставка на СТОКИ само на територията на България.

 

Цената на доставката е 8.00 лева за всички видове доставка:

Доставка до адрес или доставка до офис на Спиди.

Може да поискате услуга ОТВОРИ преди да платите. Така може да проверите дали получавате точно това, което сте поръчали.

 

Внимание!

• Може да поискате услуга ТЕСТВАЙ само, ако поръчката е платена по банка предварително.
• За поръчки с наложен платеж нямаме опция ТЕСТВАЙ!

т6. Замяна и връщане на стоката

Съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, КЛИЕНТИТЕ на електронния магазин klog.bg имат правото да се откажат (или заменят) от получената от тях СТОКА в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката.

 

Условието е стоките да са в добър търговски вид, със запазена оригинална опаковка и етикет, без следи от употреба  и придружени с документите за продажба- касова бележка  и фактура, издадени от „КЛОГ“ ЕООД. Задължително трябва да ни изпратите стоката с куриерска компания „Спиди“ АД.

 

При неспазване на някое от горепосочените условия, искането за рекламация, замяна или връщане няма да бъде разглеждано!

Замяна на стоки

Замяната на стоки, закупени чрез електронния магазин klog.bg, е възможна в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на доставката. Закупените стоки могат да бъдат заменяни за стоки от същия вид, както и за други, налични към момента в електронния магазин. При замяна на стоките разходите за транспорт от и към „КЛОГ“ ЕООД са за сметка на клиента.

Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:

• получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
• грешката е настъпила в резултат на наша вина;

Връщане на стоки

Клиентът има право в срок от 14 работни дни от датата на получаване да върне стоките на търговеца, съгласно чл. 55, ал. (1) от ЗЗП. Клиентът трябва да е съхранил стоките, да е запазен търговският им вид и всички етикети, да не е увредена оригиналната им опаковката. При връщането на стоките разходите за транспорт са за сметка на клиента.

При връщане на стоки, на клиента се възстановява само сумата за върнатите стоки по банков път. Заявка за връщане на стока се подава писмено в свободен формат / текст на посочения от klog.bg електронен адрес за кореспонденция: CONTACT@KLOG.BG, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемане на доставката.

Заявката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да съдържа и лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката!

Адрес за връщания и замени:

гр. София 1000, бул. „Проф. Фритьоф Нансен“ № 31, тел. 089 345 6762 – магазин КЛОГ

Задължително трябва да ни изпратите стоката с куриерска компания СПИДИ!

т7. Търговска гаранция и рекламации

Търговска гаранция и предявяване на рекламации за дамски обувки, мъжки обувки, пантофи и чехли на основание БДC-515-2019 и ЗПЦСЦУПНС в сила от 01.01.2022 г.

 

Търговската гаранция, която фирма „КЛОГ“ ЕООД предоставя, важи за срок от 30 /тридесет/ дни от датата на закупуване на стоката и е валидна само за територията на Република България. Търговската гаранция покрива дефекти, които са се проявили въпреки правилната употреба на обувките. За правилна употреба на обувките спазвайте указанията за поддръжка на обувките в част – Указания за поддръжка на обувките.

 

На основание БДC-515-2019 и ЗПЦСЦУПНС в сила от 01.01.2022 г., гаранционният срок на обувните изделия е 2 години.

 

Търговската гаранция ПОКРИВА единствено следните производствени дефекти:

• Сцепване на кожата-лицевия материал/саята
• Разцепване и пречупване на ходилото
• Скъсан шеф
• Повредени ципове
• Падане на форта
• Счупване на кленката или металната пластина в камерната част на обувката.
• Повредени ципове
• Пускане на боя от подплатата

 

Гаранцията ОТПАДА при следните случаи:

• Неправилна експлоатация и лошо съхранение на продукта
• Изтрити и/или паднали капачки на токовете
• Опит за отстраняване на дефект от купувача или от други неупълномощени лица
• При опит за умишлено увреждане на продукта
• Пропускане на вода за обувки, които нямат указание, че са водонепропускливи

 

Адрес за приемане на рекламации:

гр. София 1000, бул. „ Проф. Фритьоф Нансен“ № 31, тел. 089 345 6762
ЛОКАЦИЯ МАГАЗИН KLOG

КЛИЕНТЪТ подава рекламацията устно на тел.: +359 897 99 23 01 или писмено в гр. София, ул. Фр. Нансен № 31 и на имейл contact@klog.bg. Със заявката за рекламация, изпращайки стоката заедно с официален документ за покупка – касов бон или фактура, и коректно попълнен и подписан
ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

Транспортните разходи по връщане, замяна и/или рекламация на стоки, по желание на клиента, се поемат само и единствено от него! Изключение се прави само в случаите на фабричен дефект.

Пълната полица с Условия за търговска гаранция и подаване на рекламации в магазин kloG.

 

Продуктът за рекламация трябва да се почисти и изпрати по възможност в оригинална опаковка.

 

Ремонт при разлепване и при отстраним дефект на обувките се извършва в срок от 30 дни.

При неотстраними дефекти, търговецът заменя дефектните обувки с друг чифт от същия модел и номер, при наличност, или когато замяната със същият модел и/или номер не е възможна, търговецът заменя обувките с друг модел или номер при предварително съгласуване с клиента.
И копие от документ за покупка на стоката – касов бон и/или фактура.
Формулярът може да свалите от тук
ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

Суми по рекламации се възстановяват само по банков път след получаване на върнатия продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация. Не се допуска връщането на пари в брой!

Сумата ще бъде възстановена в срок до 14 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката, чрез заявка за връщане на стока.

т8. Защита на личните данни

Запознайте се с пълната полица с Политика за поверителност и защита на личните данни на уебсайта kloG.bg и фирма „КЛОГ“ ЕООД.

т9. Авторско право

Материалите на електронния магазин klog.bg, включително лога, търговски символи, графични изображения и надписи, текстове и мултимедийно съдържание, са обект на авторско право по смисъла на Закона за авторско право и ср. му права и са собственост на „КЛОГ“ ЕООД и неговите партньори, предоставили съответната информация. Всяка непозволена употреба може да бъде нарушение на авторско право, права върху търговски марки или други законови разпоредби.

„ КЛОГ“ ЕООД Ви дава право да зареждате и разглеждате всички материали, които са публикувани на този сайт, само за лична употреба с нетърговска цел, при условие че спазвате и се съобразявате с всички авторски права и съответните означения. Не се разрешава материалите от електронния магазин klog.bg да бъдат копирани, разпространявани, публикувани и променяни.

Не се разрешава материалите от уеб сайта klog.bg да бъдат копирани, разпространявани, публикувани на други печатни и електронни носители, както и променяни, без изричното писмено договорно споразумение и разрешение от техните собственици.

т10. Права и задължения съгласно Закона за защита на потребителя

„КЛОГ“ ЕООД си запазва правото да променя условията по всяко време, без предварително известие, като променените условия бъдат публикувани в електронния магазин klog.bg.

Промените в Общите условия за ползване на сайта не засягат отношенията между клиента и търговеца, възникнали във връзка с валидно подадени преди промените заявки за покупка на стоки.

Платформа за решаване на потребителски спорове (ОРС) на Европейската комисия (ЕК)

т11. Приложимо право

За всички спорове, произтичащи от сключването на договор от разстояние с „КЛОГ“ ЕООД са в сила изключително разпоредбите на българското законодателство.

т12. Контакти с юридическото лице „КЛОГ“ ЕООД

При всякакви допълнителни въпроси, от Ваша страна, относно имотите, които предлагаме, условия за наемане, плащания, настаняване и други, моля обадете се на телефон:  +359 897 99 23 01 или ни пишете на и-мейл адрес: contact@klog.bg

Този документ (Общи условия на сайта Klog.bg и фирма „КЛОГ“ ЕООД)
е последно актуализиран на 5 Април 2023-а година.